Voorraadbeheer
Wanneer een artikel uitverkocht is, proberen wij het artikel zo snel mogelijk weer voor je beschikbaar te stellen. Mocht de voorraad niet aangevuld worden, dan wordt het artikel van de website verwijderd.
Bestelmogelijkheden
Onze producten zijn momenteel alleen online in onze webshop te bestellen. Heb je een vraag over een product? Aarzel dan niet om ons te contacteren, door een mail te sturen naar
info@coconutdreams.nl.
Betaalmethodes
In de webshop van Coconut Dreams kan gebruik gemaakt worden van de volgende betaalmethodes:
- ↠ iDeal;
- ↠ PayPal;
- ↠ Creditcard (Mastercard, Visa, American Express);
- ↠ Klarna;
- ↠ Bancontact.
Betaalveiligheid
Om een bestelling succesvol af te ronden, worden je gegevens verzonden met SSL-encryptie. Ook verplicht ons betalingssysteem om bij iedere geldtransactie de betaling via de bankierapp te bevestigen via een beveiligde code of QR-scan. Voor creditcardbetalingen dient de CVV-code (Card Verification Value) ingevoerd te worden. Deze veiligheidscode is bedoeld om online betalingen te autoriseren,
Bezorging
Bestellingen die wij op werkdagen voor 15:00 uur ontvangen, zullen nog diezelfde dag verzonden worden. De bestelling wordt dan na verwachting de volgende dag bij jou aan de deur bezorgd.
Status van de bestelling
Coconut Dreams houdt je voortdurend op de hoogte van de bestellingstatus - vanaf het moment van de orderbevestiging tot het ontvangen van het product in huis. Zo sturen we je een orderbevestiging per mail als de bestelling succesvol is ontvangen. Vervolgens wordt je bestelling zo snel mogelijk samengesteld, verpakt en verzonden. Zodra je pakketje is aangemeld bij PostNL, ontvang je een e-mail van ons met de verzendbevestiging en een Track&Trace code. Via deze code kan je jouw bestelling blijven volgen en de meest actuele informatie hierover ontvangen.
Bestelling wijzigen
Als je items aan je bestaande bestelling wilt toevoegen, plaats dan een extra bestelling. We slaan je creditcardgegevens nooit op en daarom kunnen geen wijzigingen verwerkt worden, die zijn aangebracht nadat de bestelling is geplaatst.
Als je items uit je bestelling wilt verwijderen of je bezorgadres/factuuradres wilt aanpassen, dan kan dit binnen 30 minuten na het plaatsen van jouw bestelling, mits je een account hebt aangemaakt in onze webshop. Een wijziging in je bestelling kunnen we niet altijd garanderen en kunnen we enkel tijdens kantooruren verwerken: maandag - vrijdag, 10:00 - 17:00 uur.
Als je een bestelling niet tijdig hebt kunnen wijzigen, kan je een retournering bewerkstelligen zodra je de bestelling hebt ontvangen.
Bestelling annuleren
Binnen 30 minuten na het plaatsen van jouw bestelling kan een annulering nog verwerkt worden, mits je een account hebt aangemaakt in onze webshop. Annuleringen zijn niet gegarandeerd en kunnen we enkel tijdens kantooruren verwerken: maandag - vrijdag, 9:00 - 17:00 uur. Als je een annulering niet tijdig kunt verwerken, kan je een retournering bewerkstelligen zodra je de bestelling hebt ontvangen.
Verzendlocaties
Momenteel bezorgen we alleen binnen Nederland.
Bezorgkosten
Iedere bestelling bij Coconut Dreams wordt gratis bij je thuisbezorgd.
Duur van de bezorging
We doen te allen tijde ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden, tussen maandag en vrijdag. De totale bezorgtijd bedraagt dan tussen 2-5 werkdagen. Als je jouw favoriete items voor 15:00 uur besteld, wordt het dezelfde dag nog verzonden.
Volgen van de bestellingAls je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mailbevestiging met een Track&Trace nummer. Zo kan je de huidige status van je bestelling volgen. Mocht je bestelling zonder duidelijke reden niet tijdig bij je binnen zijn, neem dan het beste contact met ons op via e-mail
info@coconutdreams.nl, met als referentie jouw ordernummer. Dan zoeken wij het meteen voor je uit.